niedziela, 7 lutego 2016

          M  I  Ł O  Ś  Ć   -   S  Z  C  Z  Ę  Ś  C  I  E   -   P  I  Ę  K  N  O





 MIŁOŚĆ  -  kiedy  Ciebie  mam,  czegóż  mi  trzeba ?  Gdyby  wszystkie  galaktyki  i  światy  były  z  nami,  widziałbym  tylko  Ciebie.  SZCZĘŚCIE  -  wówczas   dopiero  będziemy  szczęśliwi,  kiedy  uświadomimy  sobie  swoją  skromną  rolę.  PIĘKNO  -    jest  tym,  czego  pragniemy  i  pragniemy  jedynie,  żeby  ono  zawsze  było  i  nas  uszlachetniało.

MOJA  MIŁOŚĆ
moja miłość
jest czekaniem
na wieczorną ciszę
na dźwięk słow
na cichy oddech
na spokojne słowa,
które gładzą duszę,
a serce tańczy
z nadmiaru uczuć.
Twoje proste słowa
w mojej duszy
tworzą poematy
o miłości,  która
jest czekaniem..
Pokaż mniej

1 komentarz:

  1. ..kiedy Ciebie mam - czegoż mi trzeba?.....tak! piękne słowa, czasem brak tylko "odrobiny" szczerości.....

    OdpowiedzUsuń